sâmbătă, 10 octombrie 2009

Sîntem ce citim - azi sînt Traian Băsescu - marinar poet


Dragul Presedinte, acest Hugo Chavez al Pontului Euxin, a recitat la televizor o poezie dintre cele scrise de el cind se afla pe mare. Şi a plîns... A plîns la Divertis! Fiindca a uitat titlul, o sa-i dau eu unul. Si fiindca a uitat si citeva strofe am pus puncte puncte, desi imi vine tare greu sa cred ca poate cineva uita asa o capodopera. Deci:


Elegie pă mare

Deasupra-ţi cerul se înalţă
Şi de pe el privesc în jos,
Sute de stele ce-l admiră
Pe bravul om prietenos
............................................
Iar după luni de mers pe-ntinderea albastră,
Întors din nou la ţărmul tău iubit,
Ai alergat grăbit spre casă,
Să vezi iar chipul mamei fericit.

Casa era pustie şi cernită
Şi ai plecat încet, spre cimitir,
Ca să aşezi în ţărâna proaspăt răvăşită
Un trandafir, trei lacrimi ş-un sărut.
La capul mamei ce murise tristă
Cu gândul la copilul ce-a crescut.

4 comentarii:

Dorina spunea...

Bon, daca azi esti Basescu, tre' sa plangi. Ca sa nu zic altele...
Iar eu nu mai vorbesc cu tine azi, iac'asa.

Zorba spunea...

@Adina

Pai pling, surioara, de dimineata pling, de fapt am inceput-o de aseara, cind am vazut prapastia la tv.

Critică Muzicală spunea...

who the fuck is "bravul om prietenos"?

Zorba spunea...

@Critica Muzicala

Ei, iaca vezi?... daca nu esti obisnuit cu lirica marinareasca n-ai cum sa cuprinzi profunzimile ei...