duminică, 11 octombrie 2009

Mici afaceri cu Dumezeu, prin intermediar

Am zis ca anul ăsta nu mă mai leg de Donşoara Parascheva şi de minunile ei de la Iaşi, da' uite că nu mă lasă un pelerin cu o declaraţie futere!
Uite cum face el afaceri cu Dumnezeu, avînd-o intermediar pe dra. Cuvioasă:

"Vin în fiecare an pentru că Cuvioasa Parascheva m-a ajutat mult. Eu mă rog la Cuvioasa, Cuvioasa se roagă la Dumnezeu pentru mine şi-am rezolvat nişte treburi bune".

Chiar aşa!

Îi aud pe nemernicii ăştia care se înghesuie la Iaşi în fiecare octombrie că se roagă ba pentru sănătate, ba pentru servici (asta e chestie nouă, de criză), ba pentru tot felul de minuni. Unul nu s-ar ruga pentru scăparea de prostie şi de mania îmbulzelii. Păi dacă s-ar ruga de prostie şi i-ar vindeca Cuvioasa, la anul Iaşul ar fi gol în octombrie!

3 comentarii:

Anonim spunea...

lol

Exact asta ma intebam ieri dimineata uitandu-ma la stiri. Cum naiba (scuze pt expresie) babele alea de vin de 20 de ani la sfanta Parascheva si se roaga pt sanatate, pt familie, pt rezolvarea necazurilor si pt ce-o mai dori muschii lor, nu sunt sanatoase tun si nu au familia superfericita si cum de tot au necazuri???

Draga Paraschevo, eu te rog de aici din fotoliul meu confortabil, nu-i lecui pe prostii astia pt ca are tara nevoie de ei si mai ales eu, ca de aia sunt unde sunt, din cauza acestor prosti, sau, ma rog, unora ca ei.

Sic, sa vezi ca mie mi se indeplineste rugaciunea.

Vrajitoarea spunea...

Afaceristul in audienta la biserica, rugandu-L pentru afacerea de 100.000 dolari.
In colt, o batrana in audienta pentru 10 dolari.
Afaceristul se scotoceste precipitat prin buzunare, goneste pe varfuri spre coltul batranei si-i intinde bancnota de 10 dolari: "Hai, si acum du-te, nu-l mai deranja pe Domnu!"
Batrana manipulatoare !

Anonim spunea...

@vrajitoareo dar ce amuzanta esti, m-am stricat de ras nu alta. ce are sula cu prefectura. alt banc mai bun nu ai gasit?