vineri, 16 octombrie 2009

Să ţesem frumos - II


Deci (am început cu deci? - ce tare!). Zilele astea s-a renunţat la jocul "Să ţesem frumos" şi s-a trecut la "Să ţesem la război".
Booon. Ia să vedem noi cine ţese mai frumos la război. Dl. Basescu ţese exact ceea ce spuneam acu' ceva vreme şi nu mă credea nimeni - un covor pentru anticipate. Calculele domniei sale arătau pînă de curînd ca ar fi avantajat dacă ar suprapune mesajului de campanie un al doilea mesaj: "daţi-mi o majoritate parlamentară, daţi-mi un guvern", după modelul "daţi-mi un consiliu" de la alegerile pentru PMB 2.
Aşa că a dat drumu' la război - a dat afară PSD de la guvernare ca sa provoace criza, opoziţia a marşat şi a buşit guvernul Boc (pfaaaaai! am zis guvernul Boc?!?) şi era gata de campanie şi de anticipateeee... Propunerea Croitoru e în mod evident neserioasă, nu că dl. Croitoru n-ar fi un om serios, ci pentru că nu are nici o şansă să fie acceptata de noua majoritate ad-hoc (apropo, ad-hoc nu înseamnă pe loc, cum zic unii pe la televizor).
În vremea asta Crinuţ ce-mi făcea? Tăcea şi ţesea. La război, desigur. Şi ce ţesea el? păi... văzînd că Preşedintele ţese covor de anticipate, s-a pus şi el să ţeasă tot covor de anticipate, dar de la celălalt capăt. Şi nu cu oricine, ci cu ditamai Primarul Sibiului, cel mai votat om din Romania (80 şi ceva la sută în primul tur!!!). Propunerea d-lui Antonescu ca Dl. Iohannis sa fie PM a fost pe cît de lipsită de şanse în faţa d-lui Băsescu, pe atît de magistrală. Scopul adevărat a fost ca dl. Antonescu să mearga şi el spre anticipatele Preşedintelui, în tandem cu viitorul PM. Cu apucăturile sale de om serios, cu vestea ca ar fi cel mai bun primar din RO, cu aura de neamţ salvator al neamului (doar se zice de multe ori să importăm nemţi) are deja 50,8% în simpatia românilor, după cum arată un sondaj fulger făcut ieri.
Dl. Geoană, dupa cum am mai spus şi altă dată, joacă în altă ligă, cu tot cu PSD-ul lui. A fost prins în ofsaid la polo pe apă!!!
Dl. Oprescu nu are altă şansă decît să rămînă ceea ce e: un caraghios. Un caraghios care ia voturi de la Dl. Băsescu şi de la dl. Geoană, deschizîndu-i larg uşa turului doi d-lui Antonescu.
Românii vor avea de ales în perioada următoare între două tandemuri Preşedinte - PM:

1) Tandemul Crin Antonescu / Klaus Iohannis
2) Tandemul Traian Băsescu / Traian Băsescu

Oh, yes we Crin!

10 comentarii:

Critică Muzicală spunea...

Si ce legatura are asta cu Patriciu?
:)

Zorba spunea...

@Critica Muzicala

Patriciu marca banu'. Si cum stim da Patriciu nu investeste nociodata gresit...

Anonim spunea...

Ti-am mai lasat un comentariu la prima parte din "Sa tesem frumos"... Unul lung si inca fara de raspuns - asta numai asa, ca sa stii ca sunt acelasi anonim... :-)
Cred ca iti va cam iesi pe nas acest "Oh, yes we Crin!". Nu nimeresti nicidecum cele ce se intampla pe scena "pulitica" din tara asta...
In plus, iti pui prea multe sperante in PNL, cand de fapt, ar fi trebuit sa inveti pana la varsta asta ca asteptarile nu sunt un lucru bun, ci sunt sursa nemultumirilor, a refularilor, a certurilor si a discutiilor fara rost. Acest PNL in care tu ti-ai pus atat de multe sperante, este acelasi PNL de pe vremea lui Calin Popescu Tariceanu, cel care ne asigura ca "economia duduie", asa ca eu cel putin, nu mai sper nimic... Sunt doar curios cum va defila Crin si ai lui, plus Johannis Klaus, sub drapelul lui Geoana... Pfaaaaai! am zis Geoana?! Am vrut sa spun Iliescu, Nastase, Hrebenciuc Vanghelie si restul... Apropo de Johannis Klaus - oricat ma straduiesc, nu-l vad prea mult timp in postul de prim ministru sub zdrentuitul drapel pe care l-am evocat mai sus... Asa ca ori cu onor isi va da el demisia cand va intelege ca se compromite, ori cu onor il vor demite ei. Oricum ar fi, nicioadata in Sibiu nu vor mai vota cu el "80 si ceva la suta in primul tur"... Hehehe... boala grea politichia asta... avem si noi in Deva un primar PNL, care a iesit cu 85% in primul tur, favorizat de gradul ridicat de prostie din urbe si din imprejurimi... Nu face nimic, iar minciuna si impostura, plus pupincurismul politic sunt ridicate la rang de mari virtuti in urbea noastra... aproape ca ma ia cu lacrimi... Ai auzit vreodata de Deva? Nu cred, si nici n-o sa auzi in curand, pentru ca nu ai ce... Daca-mi spui in ce judet este acest oras, imi schimb parerea, dar fara Google sau alte surse de inspiratie, OK?! Asa, din ce ti-a ramas tie de la Geografie (se facea la scoala in anii '70, asa-i?), sau din media...
Dar sa revin la Johannis Klaus, ca vad ca omu' asta este la mare cautare in zilele astea: am dat peste un link pe Youtube, despre un reportaj facut de Antena 1 Sibiu, in anul 2000... Acum?! Tacere la maxim, nimic... nicaieri, toate sunt curate si bune... atentie romani - ati mai fost pacaliti... buna tara, rea croiala, mama ei de randuiala...
Sunt trist, nu stiu ce sa mai cred - uita-te si tu pe link-ul de mai jos si spune-mi parerea ta. Nu ma ascund, scrie-mi pe adresa ovidiu_mihailescu@yahoo.com - asta daca ai timp si chef... sau poti raspunde pe blogul tau.
Tot ce te rog, este sa te uiti la reportajul ala si daca chiar ai "un văz foarte limpede şi un auz foarte fin, la fel cu înţelesul şi intuitul", nu ma indoiesc ca vei avea ce sa-mi raspunzi...
Uite link-ul, in rest, numai de bine! :-)

http://www.youtube.com/watch?v=-pStRlaAbqI&feature=player_embedded

Oricum nu vedeam eu nici pana acum cu ochi buni un primar care se da in vant sa ajunga prim-ministru... dar de acum, nici atat...
Si daca s-ar putea, as vrea sa-l intreb pe Johannis Klaus, iar el sa-si puna mana pe inima si sa ma priveasca in ochi cand imi da raspunsul: A mai aflat el vreodata ceva de soarta celor 3 copii? Stia atunci exact ce face? Ce sanse sunt ca acei copii, acele 3 micute fiinte nevinovate sa nu fi ajuns in vreo banca de organe si sa mai fie acum pe lume?
Ce zici de tandemul:
Geoana presedinte/J. Klauss PM?
Are vreo sansa?
Hai ca-i fain: Un prostanac si un pervers, care se ocupa de human traffic... pfui!

Anonim spunea...

Ha... vad ca link-ul pe care l-am pus a ramas in mod text... Am sa fac o proba cu putinul cod HTML pe care-l stiu - vad ca blogul tau permite asa ceva, sper ca nu te superi...
Asadar:

http://www.youtube.com/watch?v=-pStRlaAbqI&feature=player_embedded

Hai, luati link-ul, fratiloooor!

Zorba spunea...

@Anonim

1) Nu vad de ce as fi obligat sa raspund foarte prompt la orice comentariu, fie el si lung.
2) Nu inteleg agresivitatea dumitale fata de un om pe care nu-l cunosti. O! - mare proba de cunostinte geografice sa stii ca Deva nu e in judetul Deva...
Am trecut de citeva ori prin Deva si nu mi-a placut. E un oras urit.
3) Ceea ce inteleg e ca exista multi papagali pe lumea asta care habar n-au cum se face un reportaj de televiziune, de la documentare, la filmare si montaj. Eu stiu, pentru ca de multa vreme lucrez in domeniu. Si iti spun asa, stimabile: se poate face orice, absolut orice, inclusiv sa arati cum un om a vindut copii, chiar daca nu e adevarat.
4) Insistenta cu care bagi pe nas reportajul acela pe care l-am vazut demult, imi arata ca ai timp, desi spui ca timpul dumitale, citez, ”a expirat”.
5) Daca am facut niste previziuni care nu s-au adeverit (de fapt s-au adeverit partial), e problema mea. E o joaca de-a politica si mie-mi place sa ma joc.
Dar macar am gindit cu capul meu, am judecat, am analizat, pe cind dumneatale nu faci decit sa insiri copy-paste-uri din inteventiile televizate ale pedelistilor, de parca ai fi Hoară de la PD.
6) Iata ca am raspuns. E mai bine acum? Si chiar o sa las si linkul la reportajul ala cu Iohannis, ca sa vada si altii cit de usor e de manipulat un papagal, fie el si din Deva.

Anonim spunea...

Din nou anonimul - ma rog, nu chiar asa de anonim, dar oricum, mult mai dezorientat - deoarece cred ca ar trebui sa incep cu cateva scuze, daca cele scrise de mine te-au indispus in asa hal, incat sa-mi raspunzi in doi peri. Asadar, cu toata seriozitatea, te rog sa ma scuzi daca ceva din ceea ce am spus eu ti-a adus atingere in vre-un fel. Nu asta a fost intentia mea, sa te supar, si sper ca nu esti vreo mimoza supersensibila. Gata! [/seriozitate]. Am inchis tag-ul...
Oricum, daca ai ales sa rasari in blogosfera, draga mimoza, ar cam trebui sa te astepti la tot felul de reactii de la cei care iti citesc elucubratiile - asta este riscul si farmecul unui blog...
Personal, nu agreez acest fel de scrieri, si consider blogul ca fiind doar o alta gaselnita, un cybermod de exprimare al cohortelor de frustrati de pe planeta. Fiecare vede ce poate, intelege ce vrea, scrie ce-l duce bibilica si mai lasa si loc de comentarii, asa, ca sa aiba de ce sa se supere mai incolo...
Cautam altceva pe net si - am mai precizat - link-ul catre tine a avut (ne)sansa sa fie in primele 10, atunci cand am cautat pe Google dupa numele cuiva, o persoana despre care ai scris si tu pe blogul tau candva.
Pentru ca ai formulat raspunsul tau asa de ordonat, tot asa va fi si aceast reply al mea - punct la punct, cifra la cifra:
1. Nu erai obligat in nici un fel sa-mi raspunzi. Am presupus doar ca ai s-o faci, pentru ca am observat ca ai raspuns si altora. Nu prea gresesc atunci cand presupun ceva, dar mi se intampla cam rar sa ma apuc de asemenea chestii spinoase... Acum, de exemplu, presuspun ca va iesi din nou Basescu presedinte, si o sa te cam strambi in urmatorii 5 ani... Dar nu este sigur, stai, nu te ambala asa de tare... :-)
2. Din nou, alte scuze, daca consideri ca am fost agresiv in exprimarea mea. Ar trebui, daca s-ar putea sa te extracorporalizezi cumva, ca sa vezi cum arata cele scrise de tine pe acest blog. Ar putea fi considerate de unele mimoze ca fiind scrisuri destul de agresive, dar stai linistit - de fapt nu este asa.
Deva nu este in judetul Deva, tot asa cum Bucuresti nu este in judetul Bucuresti. Eu te-am intrebat de judet, mi-ar fi placut sa vad ca stii unde este, nu unde NU este Deva. Nu era nimic greu, dar acum, nu mai are farmec... Oricum, nu cred ca este chiar asa cum te lauzi tu pe panglica verde de pe blogul tau si ca ai "vazul foarte limpede" pentru ca nu ai vazut bine, atunci cand ai trecut prin Deva (poate era noapte si tu nu esti pisica - doar mimoza... hihihi...), orasul asta nu este deloc urat - daca vrei, iti trimit cateva poze, ca sa vezi contrariul. Si crede-ma, nu le-am facut din unghiuri avantajoase, ca sa ma contrazic cu tine, asa cum sustii tu ca se poate face "un reportaj de televiziune, de la documentare la filmare si montaj".
3. Sunt convins ca un reportaj de tembeliziune se poate face cum vrei tu. Chiar banuiesc ca esti destul de experimentat in a realiza un reportaj despre "Sula" din care sa reiasa ca era de fapt vorba despre "Prefectura". Este mai ieftin sa te documentezi aiurea (privind in jos), despre doamna din chiloti, iar apoi sa te joci de-a politica pe blog... Totusi, nu pot sa nu-ti aduc aminte, ca aici sunt opinii ce raman exprimate pe Internet, opinii care-i pot influenta pe cei ce iti citesc scrierile... Si ca aceasta parere, ti-a mai fost prezentata in cuvinte "frumoase" de un domn care te-a facut sa recunosti ca fizica cuantica nu este doar un "bogus" - apropo, lui i-ai raspuns mai relaxat, unde-i dreptatea si echitatea pe planeta asta?! Probababil ar trebui sa ma pish si eu pe blogul tau, ca sa am parte de acelasi tratament? Uite ca nu m-am gandit la asta...(glumeam, desigur).
Hoopa! Am incercat sa-mi postez raspunsul si asa am aflat ca pot fi postate pe blogul tau doar 4096 caractere... stiai asta? Nu am ce face, asa ca voi posta continuarea imediat mai jos, intr-un raspuns nou.

Anonim spunea...

Nu stiu unde am sa-ti postez partea a doua, pentru ca aici nu ma mai lasa. Apar tot felul de erori.
In fine, nu era nimic important, totusi... :-)

Anonim spunea...

Uite si continuarea, sper sa nu ameteshti:
...In fine, realistul din mine face ultima precizare aici: nu m-a interesat FELUL in care s-a facut reportajul Antenei 1 in anul 2000 despre implicarea lui Johannis Klaus in human trafficking, ci CONTINUTUL acelui reportaj, adica faptele. Indiscutabil acolo la Rasinari, cineva a intermediat o afacere necurata, iar mai apoi, si-a bagat pixu in toate, multumit de partea care "i-a iesit" lui. Iar mister mayor J.K. a recunoscut public ca a fost translatorul acelor canadieni. Si este destul de trist ca numele unui primar iesit cu "80 si ceva la suta in primul tur" sa fie asociat cu o asemenea afacere.
Personal il inteleg pe individ: era la inceputul anilor '90, foamea era mare, nu stia ca o sa ajunga candva vedeta, nu stia exact care sunt implicatiile acelei afaceri, castigul personal a fost pe masura, si practic nu i-a transat el pe copilasii aia, nici nu i-a bagat el personal in pungi etichetate (sic!). Nu?
Dupa atatea mandate castigate, astea sunt amintiri triste, desigur - acum nu s-ar mai duce sa "traduca" nimic, nimanui... hehehe...
Continuarea, mai jos...

Anonim spunea...

Mai departe:
4. Asta este prea ieftina - nu trebuia s-o mai pui la raspunsuri... Intr-adevar, despre timpul meu, la acel moment, cand iti scriam tie, se putea spune ca "a expirat". Acum, am mai mult timp daca doresti sa detaliem anumite subiecte. Daca doresti, si nu esti suparat pe mine, putem chiar sa bem o bere impreuna candva (sau poate o sticla cu vin), ca sa vezi ca nu musc si nu am nici gheare. Dar, doar daca nu tii regim cumva, sau esti vre-un ascet... :-)
5. Am sa-ti fac o destainuire, sper sa ma crezi, desi acum, este cam greu: eu nu fac politica. Deloc. Nici macar nu am fost la vot, si asta de mai mult timp, nu doar acum, la aceste alegeri. Nu ma intereseaza Basescu, mai mult decat Geoana, pacat ca "yes, we Crin" a iesit din cursa, poate era singurul care merita sa fie pomenit intr-un mod serios. Asadar, nu am nici un fel de castig din faptul ca iasa Tanda sau Manda presedinte la aceste alegeri. Dar imi aduc aminte de pe vremea cand votam, si asteptam rezultatele de la ora 21, ca nimic bun n-a facut PSD-ul si acei comunisti mascati, dupa ce au iesit la alegeri. Imi aduc aminte si vremurile dinainte de '89.
Deci, in acest context, imi exprim regretul daca ceva din ceea ce am scris eu aduce a "copy-paste" de pe nu-stiu-ce site-uri PDL-iste, si daca toata interventia mea aduce a lobby pentru PDL. Ti-am scris undeva (probabil in celalalt comentariu, la care inca nu mi-ai raspuns), ca Basescu, din punctul meu de vedere, are nota 4 la "presedentie". Deci este un luzar. Dar nici nou-creata sprijineala penelisto-comunista nu are nici o sansa in tara asta, in acest moment. Tot din punctul meu de vedere, ciorba PNL-PSD are nota 3, din start. Pute a mizerii stravechi si a ciolan iesit din garantie, expirat atat de tare incat este contraindicat chiar si pentru animale.
Doar timpul ne va demonstra daca eu sau tu am gresit cand ne-am formulat parerile. Ale mele sa fie pacatele daca gresesc in estimarile mele. Iar tu, deja ai oblit-o de gard, si NU, nu ai gresit partial in previziunile tale, pentru ca faptul ca Base e in turul 2, il putea prezice si un oligofren cu abonament limitat la net si acces la doar 2 canale de stiri... Ai dat gres cand ai crezut ca Va ajunge Crin in turul 2si asta nu este nimic, decat un fapt normal de viata - putem da oricare gres, soarele va fi tot sus, cerul va fi tot albastru...
Doar inversunarea cu care crezi in destinul galbui-albastrilor nu mi-e clara mie, si aici vei avea cele mai mari surprize.
6. Mi-ai raspuns, ti-am contraraspuns. Ma bucur ca m-ai bagat in seama si iti multumesc pentru aceasta. Daca din nou te simti frustrat de modul meu de abordare, imi cer scuze, dar asta sunt eu. Si daca din nou vei suspecta cateva copy-paste-uri din site-uri pedeliste, voi suspecta si eu ca te inseli...
Si apropo: ce tot ii dai cu "papagalii" aia si in special cu "papagalul" ala din Deva? Cunosti pe cineva de aici de la mine din oras? Ca nu m-am prea prins si banuiesc ca nu despre mine era vorba, nuuu?! :-)

Zorba spunea...

@Anonim

1) Bine, cedez... Deva e in judetul Hunedoara - fara google si fara nimic. Dar e un orasel uritel, indiferent din ce unghi l-ai poza.
Am trecut ziua. De doua ori vara trecuta. Uritel foc. Numa cetatea e interesanta, dar ce pacat ca nu e romaneasca.

2) Do Not Drink Coffee! Pliiiizzz!