marți, 6 octombrie 2009

Să ţesem frumos

Ma intreaba cineva acu ceva vreme de ce-mi place politica. Pai cum sa nu-mi placa? Imi place fiindca e curva si doar ipocritii spun ca nu le plac curvele.

Ia uite ce mai face curva mea in ultima vreme, ţese:

Basescu vine cu bomba cu Referendumul simultan cu alegerile prezidentiale. Bang! Panica in zona opozantilor. Rinjete satisfacute in gasca admiratorilor...
Intre timp, echipa adversa nu sta cu miinile-n sin, si ma refer aici la PNL, fiindca pesedistii joaca in alta liga, cu Geoana al lor. Deci ce-mi face peneleul meu iubit? Tace si face... il aranjeaza misto pe Oprescu candidat la prezidentiale. Sa fim seriosi, o candidatura costa parale multe, de ordinul milioanelor de euro. De unde bani la dom' doctor? Pai toate plicurile luate de el in zece vieti de chirurg nu aduna atita banet. Si cine ar putea sa-i "imprumute" banuti multi? Peneleee... Arhitectura acestei candidaturi bizare e cu totul alta decit crede pulimea.
Uite cum e: de unde fura Oprescu voturi in primul tur? Ia sa vedem. Alegatorul se identifica cu alesul sau, ca de-aia-l voteaza, nu? Oprescu e un golan, un grobian, smecheras si usor agramat. Se da drept independent si anti-sistem. Electoratul cui se mai identifica cu tipul asta de candidat? Aha, ai ghicit - al lui Basescu.
Si de unde mai fura dom' doctor? Pai cum de unde? De la bivolii cu drept de vot, de la jumatatile de creier care voteaza cu stinga, adica de la pesedisti. Bravo!

Scoaterea de la guvernare a PSD a avut un singur rost, si anume ca Geoana sa poata combate din opozitie, adica liber de orice constringeri si sa poate intra in turul doi, unde Basescu l-ar bate la turul gol.

Intrarea lui Oprescu in campanie ii reduce la zero sansele lui Geoana de a intra in turul doi si le creste pe cele ale lui Antonescu. Crin, odata intrat in turul doi va cistiga alegerile, conform ultimelor sondaje care spun ca oricare dintre cei trei il bate pe Basescu in turul doi.

Stii ce face acum PDL? Ei bine, se zbate sa trinteasca guvernul. Esti nebun? aud intrebarile nervoase de pe tot internetul. Nu, draga, nu-s nebun si o sa-ti explic imediat de ce. E simplu. Daca s-ar putea convoca alegeri anticipate cit mai apropiate de cele prezidentiale, Basescu ar mai avea o singura sansa sa se realeaga, sa lege mesajul electoral de alcatuirea unui nou Parlament, a unui nou Guvern etc.

Dupa consternarea care m-a tinut amortit citeva zile dupa vrajeala lui Base cu Referendumul, acuma mi-am revenit, cind am intuit lucratura care se tese la ai mei. Hai ca nu-s prosti de tot liberalii.

Imi aduc aminte de jocul ala pe care il foloseam in scoala la orele de lucru manual, "Sa tesem frumos". Hahaha!

2 comentarii:

Critică Muzicală spunea...

Yes! They can...

Anonim spunea...

Am dat si eu intamplator peste blogul tau. Daca nu as fi cautat pe net referinte despre "Miceal Ledwith" nu as fi aflat, poate, niciodata despre existenta ta. Sincer sa fiu, inca nu-mi dau seama daca asta ar fi un fapt imbucurator sau nu...
Acum am citit un alt articol de-al tau si m-am amuzat copios, pentru ca se pare ca nu ti-au prea iesit prorocirile pe teme politice. Adica, PSD-ul lui Geoana care, dupa parerea ta, "joaca in alta liga" a ajuns in turul 2, iar favoritul (sau fandositul?! - nu-mi dau prea bine seama) Crin... sta pe tusa. Si nu chiar sta, ci face prostii mai mari decat ar trebui, prin alierea PNL cu PSD...
Pai, daca liberalii au ajuns sa se alieze cu comunistii, inseamna ca toti cei care au murit in decembrie 1989 au facut-o degeaba, indiferent daca atunci a fost o Revolutie sau doar o "ciuruiala" regizata... In tara asta nu mai exista rusine, nici cinste nici dreptate! Doar ciolaniada, interese de grup, coruptie... si multa prostie. Inteleg clar ca "dictatura" lui Basescu este de prost augur, si ca Base a luat nota 4 la "presedentie" dar nou formata alianta are nota 3 din start, iar cum aliantele nu au tinut niciodata in tara asta... Dumnezeu sa ne aiba in paza. Deduc oarecum din tonul scrisurilor tale ca votezi cu comunitatea ateilor de pe planeta. Ma rog, poate ma insel, pentru ca eu nu am "un văz foarte limpede şi un auz foarte fin, la fel cu înţelesul şi intuitul" Deci, sa nu mi te ambalezi prea tare pentru acel "Dumnezeu sa ne aiba in paza", nu sunt un om religios de felul meu, dar despre credinta... altfel stau lucrurile...
Pentru ca am avut norocul sa reusesc sa fac diferenta intre notiuni cum ar fi "religie", "biserica" si "credinta"...
Ma rog, asta este alt subiect... deci, "oh, yes we Crin" sau nu chiar asa, PNL-ul a dat-o in bara, si daca nu iasa Base in turul 2, ma astept ca niste fosile comuniste (si alte specimene) care stau pe tusa opozitiei de mai bine de 4 ani (deci sunt cam lihniti baietii), sa-si dea ifose din nou pe scena politica din tara, adica: Iliescu, Nastase, Hrebenciuc, Vanghelie, Geoana s.a.m.d... Ce pot sa mai spun, decat: "Ceausescu reales la al XXV-lea Congres!" Se pare ca romanul are mintea scurta si uita repede. Ti-as mai spune, dar timpul meu a expirat... Sunt curios daca comentariul meu va ajunge pe blogul tau si daca voi avea parte de raspuns la el... Saluti!