marți, 27 ianuarie 2009

Pentru o zi Preşedinte


Mda… la cererea expresă a publicului bag şi azi o postare. Despre Băsescu. Ştiu că am zis ieri că-l las în pace, dar uite că nu mă lasă el pe mine.
Ce face distinsul Preşedinte? Bagă, ca o caracatiţă disperată, cerneală, ca să nu mai înţeleagă nimeni nimic. Şi zice aşa, că dacă se supără, s-ar putea sa nu mai candideze la al doilea mandat de Preşedinte.
Vrăjeală! – zic cei mai mulţi.
Oare? – zic eu…

Ca să vedem ce e în capul Preşedintelui Băsescu, o să fac cum fac oamenii de stiinţă, atunci cînd vor să demonstreze ceva: fac un model. Şi ce model poate fi mai bun decît a intra chiar în pielea lui Băsescu?

Aşadar, acuma eu sînt Băsescu şi mă gîndesc:

“Bă, să-mi bag pula” – aşa gîndeşte preşedintele, cine are îndioeli, să se abţină – “Bă, ia să văd eu ce-am facut în 4 ani, acuşica 5. Deci am vrut să rad PNL de pe faţa pămîntului, cum am facut cu PNŢ. Nu mi-a ieşit, futu-l în gură să-l fut pe Tăriceanu ăsta. Credeam că e un bou moale. Uite că nu e… pe Patriciu l-am băgat o noapte la mititica – un telefon şi s-a aranjat – şi degeaba, nu s-au speriat. Acuma-mi cam tremura curu, că nu trebuia să fac asta. Patriciu e tare şi are căcălău de bani şi putere şi presă. Am greşit, să-mi fut una! Ăsta o să mi-o tragă. Am vrut să fac din PD un partid cu care să guvernez singur patria. Futu-le dumnezeii şi paştele şi sfintele masele lor să le fut! S-au căcat pe ei, asta au facut. Nişte labagii, fără mine-s futuţi.
Bă, în pula mea, cu justiţia iar am fasolit-o. Eu credeam că dacă le dau telefoane mereu se cacă pe ei de frică şi joacă cum le cînt eu. Le ascult telefoanele si am toate convorbirile în birou şi nu fac nici un căcat cu ele. Nu se sperie, băi, nu se sperie! În plus, dacă chiar s-ar apuca idioţii aştia de treabă, ar intra şi peste ai mei şi, cine ştie, poate chiar şi peste mine. N-ar fi bine. Băga-mi-aş…
Băga-mi-aş! Ce varză de partid mai am şi eu!
În plus, criza asta! Să-i fut în gură pe americani! Licuriciu’ lu peşte! Să le sugă pula preşedintele lu Zimbabwe, sau al Norvegiei, nu eu! O să scadă nivelul de trai ca pizda, o sa fie şomeri, iar eu o să pic la interval ca fraieru, toţi or să se uite la mine, că deh, eu sînt tata lor. Nici măcar n-or să mai ţină cont că eu n-am făcut nimic, dar absolut nimic! Maria! Mai desfă o sticlă de uischi! Ce? Beau prea mult? Tu să taci în pula mea, beau cît mă ţine!
Mă fut! Decît să pierd în alegeri, mai bine nu mai candidez.
Ah! Mai e şi presa! Futu-i în cur să-i fut de găozari şi de ţigănci împuţite, tonomate nenorocite ale lui Vîntu şi Patriciu şi Voiculescu! Tăntălăul ăla de TRU nu-i de-ajuns. Oricum e prea slugarnic. Dacă-i zic eu că China e în Australia, aşa scrie labagiul. Ambasadoru' pulii... chiar m-a crezut. Patapievici… hmm… mă cac pe papionu’ lui, sau eşarfa lui, sau ce pula mea poartă la gît. Poneiu' roz... Ăştia te pupă-n pulă cît le dai. Cînd nu le mai dai…
Poporul… totuşi, poporul ăsta e destul de idiot ca să mă voteze iar… aşa cred… popor de căcat.
Eu îmi bag pula-n ţara asta…”

Cam aşa gîndeşte distinsul Preşedinte la ora asta. Iar cine e mai pudibond şi nu acceptă limbajul colorat al domniei sale, sau nu crede că aşa gîndeste, să nu-l mai voteze. Sau să mă pupe-n cur pe mine. Deci, nu-s chiar sigur că e vrăjeală anunţul că nu mai candidează

6 comentarii:

Nagy Zsófia spunea...

Rationament de zi proasta.

Garcia Muerte spunea...

Eu as paria cu oricine orice pe faptul ca Beselu va candida la Presedentie.

Am auzit si eu ideea ca Betzivanu va pleca de la Putere doar la sugestia si fortat de Licurici.

Asta e Romania. Au fost turcii, au fost francezii, au fost rusii, de ce nu ar dicta acum en Roumanie si americanii?

PS: Zorba, esti tare. Pe bune!

Zorba spunea...

@Garcia Muerte

Mersi pentru aprecieri. Acuma, ce sa zic, au mai fost si austriecii, dar dintre toti, daca tot e sa ne calce careva, sa ne calce Licuriciu, e cel mai de treaba. Asa gindesc eu. Desi ma cam indoiesc ca se baga in problema Base, ca le are el pe-ale lui, groase de tot. Cred ca e un zvon din deal, din zona Bulevardul Geniului, ca sa zic asa... e caracatiţă, iti zic eu, da cu cerneala...

Critică Muzicală spunea...

Super tare.

Insa nu ai folosit si "muie" in efuziunea ta. Ai omis intentionat?

:)

Anonim spunea...

Mdap, bun tragator la taste. O curcanarie nu facem shi noi?....ca deh,poate-o ieshi de-un tzap de bere shi-o buca de pui cu mujdei la Mitza bagaboanta capu lacului.
De-oi fi d-acord da-i o veste lu' maestru criticant de muzici ca shtie el din ce shantzuri sa ma adune.
Declaratzia marinarului e un rahat cu perje.....o simpla deschidere de drum pentru aruncarea eshecelor in capul fraierilor.....ca dupa cum decurg trebile succesurile governamentalo-bocanitoare nu prea se vad la orizonturi!

Gabriel spunea...

C-au fost turci, unguri, austrieci, rusi...ce mai conteaza....Nasol e ca totusi Sam nu s-a inteles la pret cu Popey.
Din alea 20 Mld (FMI) ar fi trebuit sa faca bara-bara cu Popey si inca vreo doi, da se pare ca marinaru' a tras un spanac gros si si-a aratat Gibraltarul plin cu mai multe nume decat initial...
Se gandeste unchiu Sam acu sa mai reduca din paralele intelese, ca ceilalti mateloti a lui Popey sa-si bage minile-n tuhas si nu in butoaiele cu galbeni.
Tare cred eu ca Popey a si semnat retragerea pe butoiul de galbeni si i-a lasat pe restul cu buzele fluturand....
Acu pe cine o fi negociat el cu Sam sa lase la tron....sa fie oare Fasola? (pardon, Duda?)