miercuri, 21 ianuarie 2009

Trei plurali pentru libertatea noastră


M-am eliberat de dominaţia feminină. Am făcut primul borş din viaţa mea! L-am numit borş futurist, întrucît doar în visurile mele de viitor îndrăzneam a tînji la năzuinţa gîndului că EU îmi voi face propriul meu borş. Ieri am recidivat; am conceput cel de-al doilea borş din viaţa mea, pe care l-am numit Borş Cosmic. Şi e, într-adevăr, cosmic, adică bogat, grăsuţ, colorat şi acru!
Nici nu vă imaginaţi, voi bărbati cititori ai acestor rînduri, cît de uşor este. Şi cît de uşor şi relaxant e să speli vasele, rufele (aloooo! - o maşină de spălat costă 1000 de lei, mai dă-o-n mă-sa) etc. Cîtă ipocrizie la acele femei care se tînguiesc mereu că ele spală, fac de mîncare bla-bla, bla-bla.
Mulţumesc, pe aceasta cale, prietenului Iulian, cel care m-a luminat, cel care mi-a zis: „Esti prost? Ştii ce simplu e să faci un borş?”. Da, eram prost, nu ştiam ce simplu e să faci un borş. Şi nici că durează doar o oră.
Eliberaţi-vă, bărbaţi! Daţi un răspuns ferm şi vertical feminismului! Lăsaţi-le în borşul lor!
Şi dacă vă e lene să vă spălaţi şosetele, nu e nici o problemă: o pereche de şosete costă între 3 şi 6 lei! 90 de lei pe lună e o nimica toată! Dacă te laşi de fumat, ai şosete nou-nouţe pe două luni.

Ah! - dar vor zice unii-unele, ce te faci cu sexul? Că ai nevoie de sex, nu? DA! Avem nevoie de sex, dar pentru asta, societatea civilizată a inventat conceptul de FUCK-BUDDY! Iar acest termen, spre deosebire de “nevastă”, are plural!
Iar pluralul pluralului este plurali, nu plurale şi nici pluraluri!

Deci:

Borş – borşuri
Nevastă – fuck buddies
Plural - plurali

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari! E un mare pas in viata ta, a lui, a lor. Dar atentie....prea multa libertate induce anarhie.

Zorba spunea...

@simoshimo

Draga, niciodata nu e prea multa libertate. Libertate prea multa e doar in utopii, care, dupa cum se stie, sfirsec ori in sertare prafuite, ori in dictauri feroce. Iar anarhia nu vine din libertate, ci mai degraba izbucneste din cauza prea multor oprelisti.
Multumesc pentru comentariu