marți, 20 ianuarie 2009

Oare există publicitari imbecili?

Hehehe, cred ca mulţi care au mers după linkul meu din mess aveau răspunsul „da” pe buze. Dar nu ştiu cîţi se aşteptau la ce vine mai la vale:
O reclamă la Perwoll merge la televizor de ceva vreme. Spre deosebire de alte reclame proaste, asta mi-a atras atenţia din prima. Totuşi, după şocul primei auziri, am aşteptat încă o difuzare, ca să fiu sigur că ce am auzit chiar am auzit.
Ia luaţi d-acilea:
Omul zice: „cine e fata aceea cu rochia aia nouă?”
Femeia raspunde: „dar nu e nouă, o ştiu eu”
Omul: „DAR ÎI VINE CA O MĂNUŞĂ!”
Femeia: „e spălată cu Perwoll”
etc. etc. etc.
Rochia îi vine ca o mănuşă…hai, lăsaţi-mă-n pace, că chiar nu vreau să mai comentez idioţenia asta. E prea cumplită. Îmi pare rău de colegul Marius Vintilă, că e cu vocea lui spotul. N-are el nici o vină. Dacă era cu vocea mea… mi-ar fi fost ruşine şi dimineaţa la oglindă, la barbierit. Lui Marius tre să-i fie tare greu, că el are barba mai deasă.

2 comentarii:

Anonim spunea...

dar cea mai tare e aia de acum mai multi ani: "nu e copil mai fericit si mai uscat decit copilul pampers"

Zorba spunea...

@andras
este si aia si sint multe altele, dar eu votez, totusi, cu Perwoll.