vineri, 6 martie 2009

Atenţie! Prăpastie pe stînga!


Nu cred că a existat vreodată un moment în istorie în care România să aibă mai aprigă nevoie de o guvernare de dreapta. Dar, asta e, românul a votat cum ştie el mai bine, şi ne-am pricopsit cu o frumuşaţă de guvernare de stînga, de ne rîd şi curcile. Că dacă cineva încă se mai amăgeşte că PDL ar fi un partid de dreapta, înseamnă că ori e prost, ori e prost.

Nu-mi mai bat capul să explic de ce stînga înseamnă prostie şi de ce prostimea votează cu stînga. E ca şi cum m-aş strădui să explic că un autobuz cu etaj are etaj. Şi nici măcar nu mă minunează că oameni inteligenţi ca Alina Mungiu, HR Patapievici, Traian Ungureanu sau Monica Macovei (mai puţin dumneaei…) trag spre PDL ca musca la căcat. Sînt vînători de sinecuri, sireacii de ei, cinici şi reci.

Am remarcat în ultima vreme ca armata de lăudători şi de susţinători basesco-pedelişti de pe forumurile ziarelor – cea mai abjectă şi mai stupidă armată desfăşurată vreodată în vreun război – bate în retragere, da’ ce zic eu, e în retragere dezorganizată. Mai iese cîte unul din tranşee să mai strige cîte o înjurătură şi gata.

Şi cum ar putea fi altfel, cînd, de bună seamă că vad şi ei cu ochii lor şi aud cu urechile lor ce pune la cale Guvernul. Iată: accizarea telefoanelor mobile, brichetelor, a ceasurilor şi a revistelor pentru adulţi. Mai mult, ministrul de finanţe, Pogea (ce nume mai are şi ăsta), care, să fiu iertat, dar e un alt imbecil agramat şi îngîmfat, vrea să puie o taxă forfetară pe firme!!!

Iar Zeus, ooo! – Zeus însuşi trimite lumea la bănci să facă credite, cît mai multe credite! Şi ameninţă pe cei care au datorii la banci că statul va interveni dacă nu şi le plătesc. Poftiiiiiim?!? Bine i-a zis un analist, că trăieşte într-o realitate paralelă. Ce bine-ar fi dacă ar fi paralelă…

Am auzit ieri la teveu un funcţionar guvernamental care zicea nici mai mult, nici mai puţin decît că telefoanele pe firmă, care sînt decontate pe firmă, dar de la care se efectuează multe convorbiri cu caracter personal înseamnă o maaare evaziune fiscală! Omul ăsta ar putea poza fără grijă unui sculptor dornic să ridice Statuia Imbecilităţii Depline. Soclul statuii lui Lenin zace gol în faţa Casei Scînteii! Umpleţi-l, fraţilor!

Bai nene, nu ştiu alţii cum sînt, dar eu, cînd aud şi văd ce face Guvernul actual al României mă piş pe mine de frică. E ca şi cum aş fi într-un autocar care a intrat pe o porţiune de drum foarte prost. Nu drumul mă sperie, ci faptul că şoferul e beat criţă, iar cei din jurul lui îl asigură că ar putea ocoli prin stînga. Iar eu, de la geam, vad clar ca la stînga e prăpastie!

P.S. – aud pe cineva oftînd că n-am zis nimic de Boc. Care Boc, băăăăăă?!?

8 comentarii:

Anonim spunea...

Domnule Zorba, sunt curios care ar fi un "dream team" pentru un partid de dreapta, si care ar fi numele lui.

Zorba spunea...

Domnule Anonim,

Nu mai trag de mult nadejde la un "dream team", de pe vremea cind eram naiv. Ceea ce stiu sigur e ca orice guvernare de stinga e "nightmare team", ca sa zic asa...

Anonim spunea...

Si mie mi-e frica.Dar,crede-ma,nu exista in Romania posibilitatea ca vreodata sa apara o guvernare de dreapta la care visam cu totii de-atatia ani.Singura sansa ca Romania sa mai existe este monarhia constitutionala.Asta ar fi primul si cel mai important pas pt ca ROMANUL sa redevina ce a fost odata.Nu ai cum sa mergi la dreapta(drumul cel bun)cu partide finantate de manelisti.Cine plateste orchestra asculta muzica pe care o doreste.

Anonim spunea...

Bravo, cand voiam si eu sa spun asta, uite ca o citii in al treilea comentariu.
Hai sa o pun altfel: de cand e lumea si pamantul, romanii nu s-au putut conduce singuri. Din nefericire, noi, romanii, suntem pe undeva neam de slugi si lasati singuri distrugem pajistea inevitabil. Exemple istorice sunt cu nemiluita. Mereu am avut nevoie de sefi. Autoritari, masivi, decisi. Pana si comunistii au jucat acest rol, asa incat tip de 50 de ani tara a mers unde au vrut ei, nu unde am fi dus-o noi. Departe de mine sa admit vreun merit comunismului, dar in acest caz trebuie sa observ obiectiv ca romanii, in 50 de ani fara stapan (adica de democratie pura) pot distruge aceasta zona geografica si pe ei insisi atat de masiv cum nici cel mai falimentar guvern autoritar comunist n-o sa fie in stare vreodata.
Asist astazi cu oroare si stupoare la exact ceea ce banuiam si nu credeam ca o sa traiesc sa vad: ma aflu in chiar inima procesului de devastare a unei tari. Asta se intampla: noi, romanii, astazi, devastam Romania. Prapastia spre stanga pe care o vede Cristi e de fapt o imagine ingaduitoare si modulata politic a vriei absolute in care am intrat din plin si cu totul. Nu exista prapastie la stanga sau la dreapta. Pur si simplu cadem liber.
Ca sa fiu mai concret in ce priveste aceasta lamentatie generala a mea despre distrugerea tarii de catre romanii nestapaniti: resursele s-au vandut pe nimic. Puterea politica nu exista, a fost inlocuita de o armata de bisnitari (de stanga, de dreapta, hahahahaha). Presa "libera" e un centru de profit, are vreo legatura cu informarea sau adevarul cum mai am eu urme de aripi pe omoplati de cand eram heruvim. Corpul social s-a diluat, din el lipsesc muncitorii, intelectualii de calitate, sportivii buni (cine isi imagineaza ca fotbalul mai e sport pesemne ca doarme tun), artistii veritabili, cercetatorii etc. Romania e acum un conglomerat de slugi libere, cu specialitati demult ingropate in negura uitarii. Tot ce mai facem e sa muncim la patron munci sterile, sa stam la calculatoare degeaba si sa facem credite pentru a umple mallurile. Asta se petrece aici.

Intr-adevar, avem nevoie de un stapan autoritar. Cine o fi ala?
Aproape ca nu mai conteaza. Pesemne ca la un moment dat o sa fie chiar UE (cand Romania n-o sa mai aiba parlament - Slava Domnului - sau presedinte, ci un simplu si banal guvernator).
Regele? Ar fi in regula, doar ca Mihai e batran si si-a si pangarit familia cu pacaliciul ala de Duda.
Cine? Va spun eu: nimeni! Unde pula mea scrie cu litere de aur ca noi romanii trebuie sa o scoatem la capat? Nicaieri! N-o s-o scoatem la capat, o sa disparem ca natiune, punct. Suntem cantitate neglijabila si disparitia noastra n-o sa insemne nimic in economia Universului.

Anonim spunea...

Tocmai asta e ideea. Disparitia noastra ca natiune conteaza imens in acest univers mititel numit Tera sau cum vrei tu. Partidele nu pot guvena, nu din cauza manelistilor, aia habar nau de viata, ci din cauza firmelor multinationale cu interese imense ca Romania sa devina o tara de slugi.
Vrei sa schimbi ceva in tara asta? Pune mana si fi independent juridic, financiar, din punct de vedere al hranii, apei, energiei electrice. Asta este ceea ce nu lasa nimeni sa se vada si solutia care te va face sa vrei sa te trezesti in fiecare dimineata zambind
Georgiana, sunt medic dentist, self employed.

Anonim spunea...

Georgiana, ce propui tu e izolationism, imposibil si de nedorit. Daca tot propui asa ceva, fii prima care ia initiativa si arunca-ti pe geam calculatorul ca nu e inventat de romani. Arunca pe geam si scaunul stomatologic si cumpara-ti un cleste, ca nici tehnica medicala nu e mestesugita pe plaiurile mioritice.
A! Si nu mai circula cu masina. Motorul cu explozie e inventat de altcineva, nu de romani.

Sau macar foloseste limba romana corect, ca daca nici pe alea inventate de romani nu le folosesti bine, ce sa mai vorbim?

Zorba spunea...

@Georgiana

Dupa cum se poate citi limpede in prezentarea blogului meu, imi displac profund patriotismul si conspirationismul. Invazia de care vorbesti e reciproca si asa a fost mereu. Avem de primit si de invatat de la straini, cum si ei au de invatat si de primit de la noi. Ca daca nu ar fi asa, n-ar mai zbura toata lumea cu avioane cu reactie (numele Coandă iti spune ceva, nu?) si nici nu s-ar mai minuna la operele lui Brîncuşi.
Conspiratia asta a multinationalelor care vor sa ne faca sclavi nu tine. Ei vin aici ca sa faca bani, profit cum ar veni, iar pe noi nu ne opreste nimeni sa facem acelasi lucru la ei. Si, din stiinta mea, deja exista investitii romanesti inafara, care merg bine-mersi.

@Anonim

Ai dreptate 400% sa-i atragi atentia Georgianei asupra erorii in care se afla, dar te rog frumos sa n-o admonestezi in legatura cu limba romana. Daca intr-o buna zi vei ajunge pe scaunul din cabinetul ei vei uita de gresalele de limba si vei vedea ce profesionist bun e cu dintii. Am nevoie de comentariile ei, cum am nevoie si de ale tale, ca sa inteleg mai bine pe ce lume traiesc.

Va multumesc amindurora pentru opinii.

Anonim spunea...

en regula