miercuri, 24 decembrie 2008

Dulcegării şi greţoşenii

Începe dejecţia anuală de urări, care mai de care mai dulcege şi mai greţoase. Telefonul meu, cumpărat anul asta, încă nu ştie ce-l asteaptă. În curînd spaţiul pentru sms-uri va fi zero...
Ca să-mi priască miile sau sutele de mii de kitschuri văzute / auzite anul ăsta, vine acum valul urît mirositor de giga-kitsch, izvodit din adîncul sufletului românesc: "Fie ca sfînta sărbătoare a naşterii... pula mea, pula mea etc.". Alelei!!! Chiar în secunda asta primesc o dovadă de greţoşenie pe YM: "Iubirea divină coboară printre noi, ca o ninsoare naivă, aducând cu ea bucuria Naşterii Mântuitorului...Crăciun fericit, alături de cei dragi!". Ninsoare naivă... să-mi fut una!
Să-mi bag pulaaaaaa!!! Tot românul e poet, asta-i clar, un poet prost, incult şi siropos.
Dacă-l prind pe popă la uşa, îi fut direcţia!
La mulţi ani!

5 comentarii:

Critică Muzicală spunea...

Ai observat ca din 10 sms-uri 9 incep cu "Fie ca..." ?

Zorba spunea...

@Critica Muzicala
Domnule, cu mare drag am observat ca anul asta n-am primit decit vreo 5 de toate, poate si datorita postarii asteia obraznice, care pre multi trebuie ca i-a nedumerit foarte...

Critică Muzicală spunea...

Fie ca sau poate pentru ca esti naiv ca o ninsoare...:)

La Multi Ani!

Critică Muzicală spunea...

Happy New Ear...

Nagy Zsófia spunea...

La mulţi ani!
:-)