duminică, 2 august 2009

O scriere misto d-ale lui Doroftei

Pentru ca n-am mai scris de-un veac, bag o scriere de-ale lui Doroftei, care mi-a placut mie. O sa butonez si eu in curind ceva, dupa ce-mi trece greata de EBA si alte oratanii pe care le-am vazut in ultima vreme.

Entropion

Primul lucru, prima informatie ce mi-a pus timpanele in miscare a fost ceva ce n-am inteles defel: "Tiruma!". Apoi o palma atenta mi-a tras pleoapele de pe ochi si am inceput sa vad. In jurul meu, fetze cunoscute: sotia mea, fratele meu, fiica-mea cu sotul ei... O sfarseala irezistibila, ca o cadere intr-un gol absorbant ma tot indemnau sa inchid inapoi ochii si sa stradorm, sa-mi trimit la somn fiecare celula - inclusiv inima cea fara de odihna. Dar oboseala s-a risipit foarte putin, atat cat sa raman treaz. Am ramas insa vesnic obosit in limite suportabile - abia in 20, poate 30 de ani oboseala asta blanda s-a risipit de tot lasandu-ma perfect treaz, perfect vioi si pus pe alergatura, pe treaba, cu gandul numai la pizda sau sport.
Ca veni vorba de pizda: tot vreo 20 de ani mi-au trebuit sa accept sa-mi fut nevasta. O babatie urata si uscata la care ma uitam oripilat si nu eram in stare sa cred ce-o sa se intample cu ea, ce metamorfoza spectaculoasa va suferi: incet-incet, pe nesimtite, ea s-a transformat intr-o femeie pe cinste: voinica, supla, rezistenta la tavaleala si pofticioasa nevoie mare. E usor de ghicit ce tragedie a urmat cand a trebuit sa ne despartim: arata mai bine ca niciodata, plesnea de sanatate si inocenta si a trebuit s-o las sa plece pentru totdeauna in orasul ei natal.
Ce sa mai povestesc: credeam ca scaderea entropiei e paradisul: nu e.
E trist sa ramai mereu mai singur... sa te paraseasca, pe rand toti prietenii. Sa te uiti cum iti dispar din agenda nume dupa nume. Toti cunoscutii mai tineri: i-am bagat pe rand in pizda ma-si!
De la o vreme sunt acasa la parinti. Cu maica-mea m-am obisnuit, dar taica-meu a aparut abia ieri: a venit de pe front, in urma unui asediu deosebit de prolific.
Mi-e greu sa mai scriu, ma lasa mainile. Parca sunt beat, trag linii strambe, imi bag degetele in ochi, imi curg bale si ma kak pe mine. Astia parca au innebunit: cu cat sunt mai aiurea si degenerez, cu atat ma pupa si ma dezmiarda mai cu foc. Imi vine sa vomit (si o si fac, vomit pe mama, in aplauzele tuturor).
Nu mai pot vorbi defel, nu mai vad bine si simt intr-un punct din centrul fruntii o durere atat de atroce incat nu-mi pot stapani un urlet necontenit. O persoana imbracata in alb ma insfaca salvator, imi simt picioarele umezite de o atingere placuta, aud ca prin vis un strigat neinteles (o fi numele meu, o fi un strigat de lupta): "Taiabe!" apoi umezeala calda urca, durerea scade, e din ce in ce mai bine.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cred ca diferenta e la picioare. Iesi cu capul inainte, dupa care te tine cu capul in jos si la final iesi cu picioarele inainte. Cum o fi mai bine? Sau o fi bine, o fi rau? Who fucking know? But who cares? Cat despre lista aia cu prieteni care scade... nu-i nimic se paote face alta confrom bugetului ca si aia uneori e ca lista de piata; cu cat ai mai multi bani cu atat mai multi se lauda ca-ti sunt prieteni. Cine iti e cu adevarat prieten, poti sti? Eu una, nu am incredere nici in mine cateodata, de ce spun asta? Pai sunt pasnica si zic ca daca imi tragi o palma (metaforic vorbind), ma intorc si plec, dar, in alte situatii s-ar putea sa-ti trag un pumn (poate chiar la propriu), deci daca nu stiu ce voi face nu am cum sa am incredere in mine. Nu promit ca nu te bat, nu, nu. Supunem analizei, negatiile ce triumfa, caci suntem setati sa alegem scenariul marxist si freudian, unii dintre noi, care este :) Semnat: Blonda, ca a uitat parola. Futu-i, zise printzesa!

Zorba spunea...

@Blonda

Iaca-sa n-o sa mai fiu eu misoghin. O sa devin ultra-misoghin!!!

Anonim spunea...

So what? De ce fericirea nu are unitate de masura? A zis cineva ca nu mi-a placut cum a scris Doroftei? Nu. Atunci? Eu sa fiu sanatoasa si tu poti fi ultra-uber-super-misogin. Dar iti sunt draga, oricum. The feeling is mutual :) Semnat; Blondad, ca a uitat parola!

Dorina spunea...

Asta se intampla cand obosesti de prea multa monotonie, nu? Chestiile liniare, la locul lor...

Vrajitoarea spunea...

Fain! Cu o singura remarca referitor la oamenii aia in halate albe - in clipa imediat urmatoare celei in care au strigat triumfator 'taiabe'au vazut ca e baiat si, panicati, au inceput sa il inghesuie ca sa-l bage in ma-sa!