luni, 29 septembrie 2008

Mai zi si tu ceva...

Cind auzi sau vezi mesajul asta pe yahoo messenger sau pe skype, trebuie sa stii ca totul s-a terminat.
Yahoo messenger si skype sint unele dintre cele mai tari inventii de pe net. Categoric! Este de-a dreptul fabulos sa poti comunica cu cineva in timp real, in scris sau cu voce si webcam, sa poti transmite fisiere de sute de mega, sau de giga.
Eu folosesc YM atit ca instrument de lucru, prin care comunic cu colegii de televiziune – ei imi trimit textele pe mess, eu le trimit fisierele audio tot pe mess – , cit si pentru comunicarea cu prietenii, cu gagicile etc.
Messul poate fi folosit si ca telefon. Poti vorbi gratuit cu oricine, din orice colt al lumii, in conditii excelente. Iti dai seama? Gratuit!!! Ei bine, chestia asta e cu doua taisuri. Suni persoana respectiva si incepi, firesc, cu „ce mai faci?”. Ti se raspunde „bine”, de obicei. Persoana respectiva iti povesteste ce-a mai facut in ultima vreme sau in ultima zi etc. Si tu faci la fel. Si da-i si da-i si da-i, ca doar e pe de-a moaca. In mod normal, la telefon, dupa ce s-a epuizat tot ce ai avut de spus si de auzit, urmeaza un firesc „bine, atunci, pa, mai vorbim noi”, sau chiar „ei, hai ca am vorbit destul, nu-ti mai maninc impulsuri, pa”. Messul insa… e gratis!!! Futu-i mama lui de mess asta’ si miine! Asa ca, dupa ce se epuizeaza cam tot ce ai avut de spus, vine acel fatal „mai zi si tu ceva”, de parca am fi obligati de zeul internetului sa mai stam, sa mai palavragim, sa scoatem din noi ceva interesant, spiritual sau amuzant, pentru ca persoana de la capatul celalalt al netului asta asteapta. Eu, de cite ori aud aberatia asta, ma enervez foarte, simt ca trebuie sa sparg sau sa arunc ceva pe fereastra. Nu mai zic de perioadele in care nu se spune nimic, ci numai se aud zgomote (tastatura, un pahar in care torni spritz sau bere, o convorbire pe telefonul adevarat, un sughit sau chiar o rigiitura) sau se vad imagini pe webcamul de care celalalt a uitat (se scarpina, poate chiar in nas, casca cu gura maaare etc.)
Treaba e valabila si pentru (sau mai ales pentru) cuplurile la distanta. Pentru mai tinerii mei vizitatori: va marturisesc cu amaraciune ca raspunsul corect la „mai zi si tu ceva” este, din nefericire, „adio”. Prefacuti si tematori spunem doar: „ce?”
Acest „mai zi si tu ceva” e primul semn de plictis intr-o relatie, e ucigasul perfid al emotiilor, al intimitatii, al dragostei…
Mai zi si tu ceva.

http://www.youtube.com/watch?v=gtJF3veLzko&feature=related

Un comentariu:

Blonda spunea...

Adio. Decat sa scoti vorbele cu clestele "mai zi si tu ceva" mai bine iti tai limba. Ma duce mintea la altceva; o tipa ma intreba cum de am dat numarul de telefon unui tip pe care nu-l agream. Am zis ca exista reject la telefon si mai exista si un buton care daca il apesi ii "inchizi" gura individului. So, my availability = invisible to everyone